Ar ko nodarbojas Kultūras ministrija?

Kultūras ministrija ir daļa no Latvijas valdības.

Tā ir viena no 14 ministrijām.

Kultūras ministrija nodarbojas ar trīs jomām:

  • kultūru,
  • sabiedrības integrāciju,
  • mediju politiku.

Ministrija gan plāno, gan arī īsteno plānus šajās jomās.

Ministrijas pārziņā ir šādas kultūras nozares:

  • bibliotēkas,
  • muzeji,
  • mūzika,
  • deja,
  • vizuālā māksla,
  • dizains,
  • tautas māksla,
  • teātris,
  • literatūra,
  • filmu māksla,
  • kultūrizglītība,
  • autortiesības,
  • arhitektūra,
  • pieminekļu aizsardzība,
  • arhīvi,
  • radošās industrijas.

Kas vada Kultūras ministriju?

Kultūras ministriju vada kultūras ministrs Nauris Puntulis.

Vairāk par kultūras ministru varat lasīt šeit.

Kur atrodas Kultūras ministrija?

Kultūras ministrija atrodas Rīgā, Krišjāņa Valdemāra ielā 11a.

Kā var sazināties ar Kultūras ministriju?

Kultūras ministrijas tālruņa numurs ir +371 26532100.

Kultūras ministrijas elektroniskā pasta adrese: pasts@km.gov.lv.

Kultūras ministrijas adrese:
K. Valdemāra iela 11a
Rīga, LV-1364