Darba grupa aicina pašvaldības attīstīt pašregulāciju, izstrādājot labās prakses vadlīnijas pašvaldību informatīvo izdevumu veidošanā. Tā kā pastāv krasi atšķirīgas pozīcijas un izpratnes par pašvaldību informatīvajiem izdevumiem un to, vai tajos būtu/nebūtu pieļaujams publicēt pašvaldību kapitālsabiedrību komercreklāmas, kā arī informācijas un komercreklāmas nošķīrumā, turpmāk sadarbībā ar visām iesaistītajām pusēm ir jāstrādā pie risinājuma panākšanas, kas ietvertu tādu regulējuma priekšlikumu, kurš skaidri nodalītu pašvaldību sabiedrības informēšanas un sabiedrisko attiecību funkcijas no komercmediju darbības un precīzi noteiktu pieļaujamās reklāmas iespējas.
Darba grupa televīzijas pakalpojumu sniedzēju uzraudzības uzlabošanai
2016.gada februārī darbu sāka Kultūras ministrijas darba grupa televīzijas pakalpojumu internetā sniedzēju uzraudzības uzlabošanai.
Jautājums par televīzijas pakalpojumu nelegālas izplatīšanas, tostarp, internetā, ierobežošanu ir plašāks par mediju jomu, tas skar arī autortiesību un blakustiesību jomu, nelicenzētu komercdarbību, izvairīšanos no nodokļu nomaksas. Kultūras ministrijas izveidotās darba grupas mērķis ir veicināt un koordinēt sadarbību, pastāvīgi monitorēt televīzijas pakalpojumu sniedzēju uzraudzības nodrošināšanu un sagatavot priekšlikumus veicamajiem pasākumiem uzraudzības uzlabošanai.
Darba grupas 2016.gada 15.marta starpziņojums: Audiovizuālo mediju un televīzijas programmu izplatīšanas pakalpojumi internetā – situācijas analīze un priekšlikumi.